برگزاری ۳ شب عزاداری در دهه دوم فاطمیه 

برگزاری ۳ شب عزاداری در دهه دوم فاطمیه 

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹
میثم زارع گفت:یکی از برنامه های کانون در دهه دوم فاطمیه، برگزاری مراسم عزاداری به مدت ۳ شب بود که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون در دهه دوم فاطمیه، برگزاری مراسم عزاداری به مدت ۳ شب بود که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.
 



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: این مراسم همراه با سخنرانی بود و در همین راستا امام جماعت مسجد در خصوص فضائل حضرت زهرا (س) و مظلومیت های آن حضرت سخنرانی کرد.




وی بیان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بود که در این ایستگاه علاوه بر پخش کلیپ های مداحی، ماسک نیز توزیع شد.




زارع ابراز کرد: همچنین به همت بانوان مسجدی عضو کانون، مراسم ختم قرآن کریم و صلوات برگزار شد و ثواب تلاوت آیات نور و صلوات ها یه به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ادامه داد: از سایر برنامه های کانون در سالروز شهادت این بانوی بزرگوار، پخت آش نذری بود که به همت بانوان مسجدی آش نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل اهالی محله مسجد توزیع شد.



وی یادآور شد: در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مسجد و محله متناسب با این ایام سیاه پوش و فضاسازی شد.




زارع در خاتمه عنوان کرد: این برنامه ها در راستای بزرگداشت ایام فاطمیه و با هدف ترویج معارف فاطمی و معرفی شخصیت آن حضرت اجرا شد و امیدواریم که مورد رضایت حضرت حق قرار گرفته باشند.
 

پایان پیام/ 586